REKLAMACJE I ZWROTY 

ZWROTY:

1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827) każdy klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od dnia otrzymania paczki. 
2. Koszty zwrotu towaru ponosi klient.
3. Towar zwracany powinien być w stanie nienaruszonym, bez oznak używania także po wewnętrznych stronach produktów, odpowiednio zapakowany i zabezpieczony. W razie stwierdzenia zabrudzeń, oznak noszenia zwrot towaru będzie rozpatrzony negatywnie.
4. Odsyłany towar powinien być odpowiednio zapakowany i zabezpieczony przed uszkodzeniem w trakcie transportu.
5. Zwrot towaru przyjmowany jest na podstawie dokumentu sprzedaży (paragon) i wypełnionego formularza zwrotu towaru (formularz do pobrania poniżej).
6. Zwrotu towaru należy dokonywać na adres:
Firletka Butik
ul. Chopina 44 A
84-200 Wejherowo
7. Każdy zwrot rozpatrzony zostanie w ciągu 14 dni od otrzymania przez Sprzedawcę zwracanego towaru.
8. Zwrot pieniędzy dokonywany będzie na  rachunek bankowy wskazany w formularzu zwrotu towaru.
9. Sprzedający nie przyjmuje zwrotu towarów przesłanych „za pobraniem” lub do paczkomatu.
10. Wymiana towaru np. z przyczyny złego rozmiaru odbywać będzie się na zasadzie zwrotu towaru i złożenia kolejnego zamówienia. 

Link do formularza zwrotu .docx

Link do formularza zwrotu .pdf

REKLAMACJE:

1. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia/wady towaru ma zastosowanie procedura reklamacji towaru. W tym celu prosimy o kontakt mailowy na adres: sklep@firletkabutik.pl
2. Reklamowany towar wraz z paragonem i formularzem reklamacyjnym (do pobrania poniżej) należy odesłać na adres:
Firletka Butik
ul. Chopina 44 A
84-200 Wejherowo
3. Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący.
4. Odsyłany towar powinien być odpowiednio zapakowany i zabezpieczony przed uszkodzeniem w trakcie transportu.
5. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie jednak nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania towaru przez Sprzedającego.  O wynikach rozpatrzenia reklamacji klient zostanie poinformowany drogą mailową.
6. Sprzedający nie przyjmuje zwrotu towarów przesłanych „za pobraniem” lub do paczkomatu.

Link do formularza reklamacyjnego .docx

Link do formularza reklamacyjnego .pdf